ivarenthijsenmartinenmielenfrankenlucas.reismee.nl

Toch maar een weekendje weg

Het moest er toch weer eens van komen...om naar Sardinie te gaan. Even van de zee, het weer en lekker eten genieten. Maar helaas het weer viel tegen, en het eten heb ik alleen maar 'levend' gespot. Waar is Antonello als je hem nodig hebt...zoals hij aangaf zou hij over het hek heen zijn gesprongen om Pumba ter plekke te slachten en van wat sprokkelhout een vuurtje te maken om vervolgens aan het strand wild zwijn te kunnen eten. Ik geloof hem, maar zelf durfde ik dat niet te doen. Toen het zwijntje op mij af kwam met rood doorlopen ogen dacht ik dat ik diegene zou zijn die op de bbq zou belanden en ben dus maar hard weggerend.

Reacties

Reacties

Marnix

He guido! Niet al je wisselgeld verspelen aan Italiaanse tripjes zodat je ons niet meer kan opzoeken, he?!

P.s.: Jersey Shore is prima vermaak!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!