ivarenthijsenmartinenmielenfrankenlucas.reismee.nl

In de stad amsterdam!

6.30 uur @ Frank: de wekker gaat, fris en fruitig begin ik aan deze prachtige dag! 6.50 uur @ Lucas: snooz gevonden en tinke ook voor de eerste knuffel (-: 7.00 uur @ Frank: scheerschuim is op dus even droog eroverheen 7.00 uur @ Lucas: 2e snooze die als de eerste voelt 7.15 uur @ Frank: via de vuilnisplaats, de fiets op naar Zuid WTC 7.50 uur @ Lucas: komt aan bij de bushalte en praat met "man bijt hond" swurf 8.05 uur @ Lucas: swurff vertelt dat het openbaar vervoer niet werkt door een staking in A'dam 8.00 uur @ Frank: eerste meeting at work, was ik nog maar op reis 8.30 uur @ Lucas: door de metaal detector de bajes in, vaarwel daglicht 9 - 17 uur @ Lucas en Frank: wat mensen doen die niet reizen: "werken", ander woord voor iets doen waar je eigenlijk geen zin in hebt 18.30 uur @ Lucas: vanuit de trein naar de Albert Hein 18.30 uur @ Frank: still working 19.00 uur @ Lucas: maaltijd bereiden zonder komkommer, tomaat, taugé, sla of andere killers 19.00 uur @ Frank: weet dat hij te laat gaat komen bij luuc 19.30 uur @ Lucas: eten is gaar en Lucas ook, Tinke belt Frank 19.30 uur @ Frank: wordt gebeld, het is Tinke, je tante, welke tante, tante Lien, wie is Lien? Lien back 20.00 uur @ Lucas: Frank checkt in voor diner op de kribbestraat 25 20.15 uur @ kribbestraat: fusion cooking krijgt een nieuwe betekenis 21.00 uur: waarom is Marnix eigenlijk getrouwd zonder ons Lucas? Geen idee Frank... 21.30 uur: ben blij dat ik jou nog heb Frank! Ik ook van jou Lucas! 22.00 uur @ Tinke: wie is Marnix eigenlijk? 22.14 uur @ kribbestraat: Ik weet zeker dat Marnix nu aan ons denkt Lucas! Ik denk het ook Frank! Wanneer vertel jij tegen de rest dat wij op het huwelijk in portugal waren als fotograaf en ceremonie meester? Ik denk dat ik het een verassing laat! Super mooi! We missen je nu al! X @frank&luuc

Reacties

Reacties

Marnix

Aahhh liefies, net of ik er bij was!!! Keep up the good work! Mis jullie ook homies!!! Gaan zo ff een berichtje posten. Zitten hier in een heel naar resort met wifi all over the place, dus dat moet goed komen! De Honeymoon is lekker! Dikke kus uit het Berjaya Resort, Tioman eiland, Maleisie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!